secret event invitation

Varmt välkomna till midsommarfirande i Dalarna.

Vi inleder partydygnet med en sill lunch med nubbe och snapsvisor. Efter det bygger vi en midsommarstång och skapar vackra kransar till alla. Till kvällen grillar vi och har diverse underhållningsaktiviteter och andra events.

Jag och Syster kommer planera dagen och även inhandla mat. Ni lämnar ett bidrag på 200 kronor som inkluderar lunch, middag och frukost för dem som stannar kvar. 150 kronor för dem som åker hem på natten.

Natten bjuder på bad och plockning av 7 sorters blommor så vi kan drömma om den vi ska gifta oss med. Det enda ni behöver göra är då att handla den dryck ni vill sällskapa med under festens gång. Det är fritt fram att ta med respektive givetvis.

DressCode = Det ska synas att vi firar i Dalarna - låt inspirationen flöda ;)

Anmäl till mig eller systra mi senast den 12 juni om ni kan komma.

Tjing tjong midsommarstång =)

-

då vet ni vart vi kommer att vara på midsommar!

Kommentarer
Postat av: Mari

och nääär tusan är midsommar? Och vilken syster samordnar du med? :]

Postat av: reb

ingen av mina.. utan snarare petäs systrar som styr! så glad för det jag! midsommar är helgen efter hultsfred :) bara att kliva på igen! sugen på att sätta på dig den dalmasiska folkdräkten?

2008-05-21 @ 09:53:26
URL: http://beccus.blogg.se
Postat av: Mandy

är det någon nedre eller övre åldersgräns?

2008-05-21 @ 17:28:35
Postat av: mamming

är det någon nedre eller övre åldersgräns?

2008-05-21 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback