nu jävlar tar jag geten i hatten

det finns ju definitivt en anledning till varför det inte är lätt att bråka med försäkringsbolag. nu har kampen börjat! har beställt alla papper på min knäskada från sjukhuset och nu ska det börja köttas. har man ett ärr som ser ut som en krigsskada från WWII, ingen känsel och konstant smärta så är det fan värt.

har skapat ett word-dokument där jag ska föra anteckningar.. håller på nu och tar reda på vilka försäkringar jag hade vid tillfället för skadan samt operation, vilka vilkor som gäller i dem och vilka möjligheter till ersättning som finns.

nu jävlar!

fast först plugg iofs..

- ett PM som ska omfatta 3,5 v. arbete
- en tenta som ska omfatta 1,5 v. arbete
- en tenta som ska omfatta 10 v. arbete

på två veckor! bah! nu kör vi!
hej då livet.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

den jäveln som tog ut stiften var tamigfan inte frisk... det kanske man också skulle vilja ha papper på. "eh det är... eh, öppet?" "iiiiiiiingen fara vettu, det blir så fint" mhm, MHM?

2008-05-16 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback