kompis, jag blir smal nu

sen senast har jag haft det lika fint som brukligt. det är mycket jobb+plugg och svirandes nu. helgen var kidnappning, boda borg, sol, picknick, grill (gånger två) och annat som sig bör. bland annat en klassisk spelning på satin. den här veckan blir dock lugn (magnus betner på björnis vore iofs imorn) - förutom det faktum att den kommer behöva fyllas med plugg.

har NOG beslutat lite kring min framtid. klarar jag sista rycket i skolan nu (två tentor och ett pm to go) så känns det helt okej att ta EN termin till för att även skramla fram en ekonomexamen. är inte det ganska klokt? att avsluta det som påbörjats bla bla bla.. ändå vet jag i stort sett ingenting.. för om jag får jobbet - då har jag jäkligt svårt att tacka nej. det jobbet är så rätt!

men, asch.. det är ju bara min framtid! gooosh! antar att jag snart snubblar iväg någonstans på ett bananskal.. som brukligt!

-
och jag vill ha första veckan i juni NU! då är jag ledig! wohoo! (förutom sommarkurs och sommarjobb då..)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Oj oj oj den bästa födelsedagen på länge! Tack igen för en superbra idé och en klassisk helg!

2008-05-13 @ 19:05:35
Postat av: reb

överraskningsvärdet i kidnappningen kan ju diskuteras.. men med tanke på hur gammal du är nu så är det en väldigt bra komplimang det där! (eftersom du har ett par födelsedagar att jämföra med..) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback