att tappa fokus

haha. riga ligger alltså i lettland.. är tallin kanske estland? kommer bara ihåg att vi hade en konstig kille därifrån i vår klass på mellanstadiet. det här med att tappa fokus är alltså min grej..

kom precis hem från ett step-pass där jag klarade vartenda (!!) snurrsteg med briljans. mötte kärleken i dörren påväg till sin tredje korpen-match och på världens vuxenmanér pussades vi i dörren när vi möttes. kom in, tog plånboken och åkte till affärn och köpte smör, ägg, möjk & apelsiner för sista pengarna. det är inte okej att äta knäckebröd med hamburgerdressing längre..

nu hoppas jag att dessa vardagstricks (tillsammans med bästa mms:et på länge! i'm somebody's heeerooo..) ska ordna mitt fokus.

först en omelett(land). höhö.

Kommentarer
Postat av: malls

har inte kikat in på din blogg på evigheter nu =)

gillar både dina och mattias tuttar och jag gillar att livet flyter förbi med ett leende på läpparna. Du kommer alltid vara min everyday hero hjärtat!

2008-05-22 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback