att kickstarta sommarn

nu har jag kickstartat den här dagen.. klev upp, klev ut, vandrade runt i rask takt med governor andy, handlade frukt - ägg - juice och gick hem. satte på webbradion och åt två ägg + jordgubbssmoothie tillsammans med makroekonomi-boken.

helt plötsligt känns inte fastan speciellt långt bort.. skulle nog kickstarta den här sommaren med att rena mig själv lite. vad säger ni? är det någon som är med? först trappa ner på grönsaker, fasta på juice och trappa upp på grönsaker.. det vore verkligen!

men klarar nog inte att göra det själv om alla andra sitter och snaskar dubbelnougat.. nästa vecka kan det bli!

Kommentarer
Postat av: Mads

jag köpte en våg. jag tror jag ska lämna tillbaka den. TIO extra sambokilon senare är jag benägen att haka på...

2008-05-27 @ 13:17:32
Postat av: poppo

hmm..det känns som om kroppen skulle må fint av lite fasta, finns nog en del crap att göra av med..och har jag bangat på något? I'm in!

2008-05-27 @ 13:27:42
Postat av: Mary

Kan vi göra det över skype eller nåt då lr?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback