resultatet av högstadiepersonernas bilder på facebook

Mary säger: HERREGUD
Mary säger: herrejävlar
Mary säger: vaffan
Mary säger: usch
Mary säger: nämeeeeb
Mary säger: GUUUD va äckligt
Mary säger: HAHAHHAHA
Mary säger: va jobbar XXXXXX med?
Beccus tentapluggs säger: HAHAHHA.. förmodligen med något lättklätt
Beccus tentapluggs säger: my goood
Beccus tentapluggs säger: jag dööör
Mary säger: dör ja inte tar ja fan livet av mig om ja msåte se mer såna bilder!!!!
Beccus tentapluggs säger: HAHAHAHHA
Mary säger: mår dåligt nu
Beccus tentapluggs säger: jag klarar inte ens av att plugga
Beccus tentapluggs säger: om det går skit imorn ska jag skylla på dom
Mary säger: hajha ajk tror lärarn förstår
Beccus tentapluggs säger: ska prata med honom om uppsatsen vi ska göra också på tisdag.. så då skulle jag kunna maila honom lite länkar innan så förstår han nog min omotivation
Mary säger: hahahah
Beccus tentapluggs säger: svarar jag inte om du ringer sen sitter jag i duschen och gungar fram och tillbaka i panik


nu önskar jag bara att jag vågade lägga upp bilderna här. och att jag inte törs är inte från ett upphovsrättsligt perspektiv, utan snarare för mina läsares hälsas skull. jag kan säga så mycket som att det är ett par tjejer som gått liiite överstyr med.. hmm, att spela på sin kvinnlighet och att (inte) klä sig. kan tillägga att det inte är till deras fördel heller.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahaha, man blir ju inget nyfiken

2008-03-14 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback