klassisk helg

igår gjorde vi alltså en klassisk parklippning. efter lunchdejtande och jobb möttes vi upp på stan för att leta reda på en frissa med drop-in. vilken stjärna vi hitta sen! råmysig 40-någonting kvinna som både effektivt och rejält kapade våra kaluffser på ett väl godkänt sätt.

sedan blev det en klassisk snart 30-någonting kväll på väster. lådvin, tp, gravidmage och trötta karl:ar (höhö) var temat och det är ingen missnöjd med. mammsen ringde och kollade läget precis när vi tog en "kaka!" på vilken bergart någonting var gjort av (rätt svar: granit).

en cider på pitcher's hanns med på hemvägen. och ja, cider.. vad har hänt med mig? päroncider med massa is är tydligen en riktig hit har jag kommit på. det är som med skyskape (mattajas ord för skype), jag är ett par årtionden efter..

snart åker steffopop och kaldal till milano.. 18 plusgrader och jag gillar verkligen att stanna hemma i regnet och plugga. absolut! inget fel med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback