dagens mysterium

sista dagen på (arbets)veckan har börjat riktigt fint. gick upp med kärleken och hade solen i ögonen. gick och köpte frukost på ICA och kom hem till en snodd tvättid. orkar inte tvätta ändå, så ska verkligen inte klaga (hoppas inte mattias läser nu).

i alla fall, på ICA hämtade jag en postorderbeställning från h&m. jättemysiga blusar, en jobb-kjol, en sommarklänning och annat kontorsmaterial. det jag undrar är varför man inte hittar alla dessa pärlor i butik? är det så att det finns mer på nätet eller är man för lat i butiken? hm.com är mitt hangaround!

så nu har jag alldeles för många våroutfits att sätta på mig och traska ner till kontoret. ska välja lite, äta min frukost, kanske borsta håret, läsa, kanske äta lunch också.. haha. SÅ skönt att kunna slappna av lite denna förmiddag. sen kommer poppo med audin och vi cruisar mot etna-huset och ett sjujävla sällskap! wiie!

note: läsa innebär alltså plugg. tenta om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback