dagens: me so proud!

vi fick vg på vår uppsats! wiho! vilket innebär vg på hela delkursen "management accounting". me so proud!

kärleken kränger bilar till höger och vänster som vilken klåpare som helst. me so proud!

mari fyller 22 år och är så sjukt jävla duktig. i framtiden kommer vi komma på något stort.. me so proud!

jag joggade runt "min" ö (stora holmen vid stadsparken) helt utan problem. att det bara är knappt 2 km skiter jag i, för det var flera år sedan sist jag pallade det. me so proud!

amanda och nathalie är riktiga stjärnor! de klarar ALLT! me so proud!

jag har tagit tag i alla mina försäkringar. me so proud!

jag har ett uppsatsförslag att maila till mitt drömföretag. me so proud!

under veckan (sen söndag) har jag låtsas-fastat på bara grönsaker + juice. fuskar lite med mjölk och ägg, men annars så... me so proud!

-

den här dagen kan knappt bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback