dublett i vältränade karlar

springer allt som oftast på friskis numera. full rutin på det sedan november i alla falll så beach09 är inte omöjlig (fast då lär jag nog leva mindre på helgerna). saken är den att jag ALLTID försöker få på pass som killar leder (om det inte är typ bräda eller skivstång). tjejerna tenderar till att vara så hoppetrossiga och nästan fnittra fram ett "ooh.. jaa.. thihihi.. en sista gång!". medan karlarna ryter i så att man tror att klockan är halv fem en söndagsmorgon och man ligger i lumpen.

har en rakad favvis med korta shorts som heter tobbe som leder jättemånga pass. trodde jag.. tydligen så är det TVÅ killar! idag var jag på ett medelpass med hårdrock och kamp. under nedvarvningen fick jag se EN TILL likadan kille som jag trott var one of a kind. snacka om att jag är dålig på ansikten..

tilläggas bör (inte till min fördel) att de inte var tvillinglika. samma kroppsform, rakade och korta shorts. that's all. en var tatuerad och skäggig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback