att vara förvirrad

stressar runt lite nu. det är rörigt med lite tid till att ordna mat, byta byxor, köpa presenter, omboka tandläkarn' och åka till skolan. hade ett presentkort i handen när jag skulle sätta mobilen på laddning och försökte sätta sladden i presentkortet istället för telefonen. beloppet ökade dock inte..

slogs lite med pensionärerna på stan också. armbågade mig runt på kappahl (nej, mamms - hittade inget till dig i tantbutiken så du är inte gammal än!) och racade på löparbanorna på stadium (jag vann oftast). helt plötsligt kom mitt andra jag och gick på vägen!! skitläskigt.. vi hade lika jacka (inte vanlig!), samma hårfärg, lika långa, fotbollsarsle och små ögon. hennes näsa var inte lik min i profil, men annars var det nog min hemliga syster. till och med hon reagerade! vi visste varken ut eller in.. ska man hälsa på varandra liksom? skratta? gråta?

fan! skulle ha gett henne en komplimang :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback