something I don't wanna forget about

lyssnar på the fray - little house i mina hörlurar och pluggar nått djävulskt. har gått och skrutit om att jag bannemig ska vara nykter till helgen.. tjena! den inställningen höll tills tisdag. antagligen blir det världens hockeyfest på fredag.. och vi har hela kylen i öl! sedan gustavsvik på lördag.. när ska jag hinna råplugg?

får sitta upp inatt o pussla tills jag kan vara ledig i helgen helt enkelt.. give some, get some. borde egentligen berätta om bowlingen, restaurang-sittandet och kalajset i lördags - men ooorkar inte.. hade förjävla kul i alla fall! riktig sälen-reunion, en vecka senare..

bild kommer säkert.. steffos kommentar angående vårat photoshoot: "oooh.. såhär glad har jag inte sett dig sedan du satt på den lilla.." haha

nu har det gått för långt! måste plugga igen..

men en ordvits till;

varför får inte jag klösas när keanu reeves?

Kommentarer
Postat av: madde

och jag vann bowlingen.. hahahahahahahahhahhaahahahahahahaahhaahahahahhahahahahhahahhahahahahahahahhahaahhahahahahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-02-12 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback