identitetskris

jag har haft en liten identitetskris. ska lämna in ett paper om organizational identity snaaart, och jag har inte börjat.. förräns idag! tog en taktikskolk och skrev på som tusan! så nu har jag utarbetat näästan hela intro-kapitlet iaf. alltid en början!

och till helgen blir det fint igen. kladdo kommer (som vanligt!), peter kommer (nästan som vanligt!) och det är kalajs (inget ovanligt). ska bounda lite med mina nya kursare, hälsa på susies 80-tals galej, bowla, ha eget kalajs och gå på florence valentin på satin. förstår verkligen att moneybrother hade de som förband..

och jag har fått veta att moneybrother var elak mot kalles kusin när dom var små! fyyy.

och jag saknar dig också mammsitramsi! MASSA! såklart.



Kommentarer
Postat av: fanny

dutti beccus!tänk om jag kunde vara likadan...

2008-02-06 @ 22:01:26
Postat av: reb

du har nog bättre flyt än jag idag.. har ännu inte gjort någon nytta ALLS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback