helvetes jävla kukfitts dator

för första gången så har något jag gjort med hjälp av datorn försvunnit. jag är så jäävla noga med att trycka ctrl + s var femte minut, och till vilken jävla nytta?! för tjugo minuter sedan försvann hela mitt jävla paper som jag pillat ihop 5 sidor till.. PÅ ENGELSKA!

DET SKA IN PÅ MÅNDAG!

det bara försvann! säkert den jävla externa hårddisken som ätit upp det. jag behöver en CSI:are som kan ta fram det igen! vilket jävla dubbelarbete.. kunde den inte ha tagit jävla källförteckningen istället för hela jävla fittarbetet?

FAN!


Kommentarer
Postat av: mamming

ja,,man kan inte lita på någon...inte ens datorn längre. Synd om dig, gumman. Älskar dig!

2008-02-12 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback