att lägga jobbet på hyllan

kom hem efter två timmars övertid med hela väskan full i jobb som jag ska ta tag i efter tentan (bakissöndag med jobb-pärmen blir alltså). slängde upp pärmar, mappar och block ovanför kylen och sa:

"naeeeää.. nu lägger jag jobbet på hyllan.." höhö.

alla skryter om att de har eegna koontooor och dret. i och för sig kan jag ha en hel firma själv ibland, men just idag var ALLA på plats samtidigt - samt vår tillresta säljare. detta innebar att jag, chefen (gammeldansken) och säljarn' fick dela på ett ikea-skrivbord och tre nätverkssladdar. mycket kärleksfullt! tacka vet jag bärbart.. hade inte varit fint om vi haft stora schabrak allesammans.

i alla fall har vi vår it-leverantör vägg i vägg. så vi gick helt sonika över och fick tips om att vi borde använda switchen som låg och skräpade i ett öppet skåp. svish, så kom vi allihopa åt nätverken! long live it-experter :D haha.

så nu ska jag tentaplugga vidare.. känner mig liite stressad. men om sisådär fyra-sex veckor ska den värsta ruschen vara över och jag slipper nog plugga efter jobbet. ser fram emot karlstad igen på måndag! luncha med mamms och världens bästa systrar! wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback