att glömma frukosten

sitter här och pirrar. gick upp med kärleken imorse (07.30) och har sedan dess suttit och.. ja, kikat på eventuella planer för den närmaste framtiden. hade ju världens ågren för att bestämma vad jag skulle göra denna termin och snart är det sommar.. sen en ny termin.. sen en till.. eller?

har börjat kika på den stora marknaden för arbete på riktigt. har till och med lagt ut lite krokar. en gammal dansk som jag polat med förut nappade direkt.. så vi får se varthän det tar mig!

nu ska jag äta lite frukost, äntligen. och börja plugga! men det är lite svårt när det finns såå mycket plock hemma.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du lämnar då fan inte Örebro.. Eller jo, men inte så långt bort! NU är du på pefekt avstånd! och försök inte mari - hon ska inte till Stockholm... ;)

Postat av: mamming

nej,,,,hon ska inte till Stockholm....Örebro är perfekt!

2008-02-10 @ 15:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback