mission partly completed

sitter instoppad i vår provisoriska säng-soffa i vår nya, fina, underbara, hemtrevliga, mysiga, tjusiga, underbara, stora, fräscha (sa jag underbara?) lägenhet i detta nu och jag trivs redan! vi har stånkat och kånkat våra saker till denna fantastiska skapelse ända från gamla lägenheten, ca 400 m härifrån. guld att ha en stark lycksele-karl med sig en sådan här dag! och kärleken såklart, fast han är inte riktigt lika stark.

det är fortfarande mycket grovgöra kvar (flyttstäd, alla stora atteraljer från öreborg etc), men ändå.. jag sitter här svettig, äcklig och helt slut och tittar ut över en stadssiluett som är helt fantastisk. känner mig som någon donna i någon fancy våning på 74:e etage lokaliserad på manhattan..

äntligen har jag hittat hem i oslo!

Kommentarer
Postat av: mamming

Önskar er all lycka i den nya lägenheten! Puss, puss.

2008-12-12 @ 23:16:41
Postat av: Gunsan

Var e bilderna???

Maste ju fa ser er underbara utsikt ju!

Hm, annars blir jag ju tvungen att aka och halsa pa er och kolla upp den sjalv...........

Bara en varninge, hehe.

Lycka Till i Lyan!

2008-12-15 @ 11:31:18
Postat av: Fiskmåsen

Lägg ut bilder på lägenheten och utsikten så är ni snälla, ha det så jävla bra......

2008-12-15 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback