flyttpack & misär

att flyttpacka på 30 kvm är ingen lek.. har packat ner alla våra saker i tre banankartonger (typ) och nu finns inget kvar. hoppas bara jag hittar en handduk så jag får duscha imorgon.. på fredag gäller det! då får vi nycklarna till nya lyan.. WOHO!

och toastmasteriet löste sig galant. var en ypperlig toastmadame och delade ut medaljer. en onämnd kollega delade sedan ut en ironisk medalj vilket ledde till att mottagaren av medaljens chef ringde vår chef med en liten utskällning.. alltså, det blir inte bättre med åren! nisse gjorde succé som lucia och chifen höll jultal. vi hängde på stureplan och det kändes inge vip alls trots diverse prion. med tanke på hur grabbsen beter sig skulle man lika gärna kunna vara på folkan i säffle/arvika/akalla/bollnäs/smedjebacken/valfri-ort-där-alla-hänger-på-samma-ställe.

en fiin sthlms-helg som avslutandes med horisontalläge i knät hos mari o kalleballe - inga fel! och till er alla som kallat mig "din kära jävel", nu vet jag precis hur ni känner er! snacka om att närhetstörsta i förälskade pars närhet.. era kära jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback