varför jag inte äter värktabletter

på grund av att en visdomstand tränger igenom mitt tandkött har jag käkat piller sedan i söndags. jag har ätit soppa, varit svullen i nyllet och haft jordens huvudvärk. och, även tuggat ipren.. dom ska ju hjälpa mot "huvudvärk, mensvärk och tandvärk". ont har jag i alla fall fortfarande, men inte lika ont som i söndags. då ville jag bara skrika!

idag är det lite bättre. är inte svullen, kan gapa lite och klarar av att ruska på huvudet. har dock haft skitont i magen, fylld av gas och skittrött! hur trist som helst. så nu kommer jag ihåg varför jag inte äter värktabletter av princip..

note to self: värktabletter gör att man får ont i magen, gasfylld och matt som tusan.

-
smart värktablett my ass!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

två själar, en värk.

där är jag nu. med visdomstand och en potentiell infektion i tandköttet... yey.

i feel you.

2008-04-09 @ 14:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback