rysk discopolka

gårdagskvällen blev lysande! efter att jag klippt kalle (fint!) så hade jag och kladdo tvåmansförfest (min oskuld på dessa försvann alltså). sen kom kalle och lillkillen jor-el för att följas av brudarna M, M & M. igår var det alltså Madelene, Malin, Malin, Maria och Rebecca.. schysst.

killarna mötte upp oss med taxi helt övertända. så fina! så i ett gäng på 11-12 personer knallade vi till harrys skränandes. mötte upp fler på lokalen.. dansade en påhittad dans och kollade på styrdans. skitkul!

"dricker jag öl nu skiter jag på mig rakt i byxan"
kommentar för två minuter sedan av steffo.. haha.

nu ska vi åka och handla. vårat lilla kollektiv ska laga mat, ljuga för varandra och njuta av sällskapet. kanske dansa lite rysk discopolka utan att böja på knäna. haha!

kladdos och mina bilturer idag var skratt! tävlingsraca med en cykel och såg roliga moppetjejer.

häjjhäjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback