ett nytt meddelande till Madelene

har ju världens tråkigaste dagar just nu (gå upp, gå till jobbet, jobba, jobba, äta lunch, jobba, gå hem, äta, träna, plugga, sova, gå upp, gå till jobbet...). ni fattar läget.. inte mycket till socialt liv alls, men om någon vecka ska det vara klart! är så ansvarskännande kring jobbet att jag inte kan lämna massa lösa trådar.

i alla fall är det dåligt med telefontider, men jag vet att jag borde ringt tillbaka till dig! mycket man borde :] men jag uppskattar sällskapet innan träningen igår och ho..

haha. nu ringde ju du.. slipper jag ringa! :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja och äckligt social var jag också. Mongo trött. men snart helg! Iofs får jag inte träffa dig eller Mattias, men men.. det får bli nästa helg. I storstan!

2008-04-17 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback