en spännande dag

dagen började med att jag såg en hare på gården här utanför. han var inge rädd alls och jag öppnade till och med fönstret och hälsade lite lätt. slängde i mig en knäckis, gick ut till cykeln - som hade punktering IGEN! gick till bussen, gick hem från bussen (glömde plånboken), gick till bussen igen, tog ut pengar (fick bara ta ut en 500-lapp), redovisade (läraren somnade) och fick reda på att vi har hemtenta på fredag istället för salstenta. WOHO!

nu undrar jag bara hur det ska fortsätta.. ska peta i mig en lunch, köpa presenter och vänta på att det blir en klassisk kväll med gänget. fotboll! och kladdo kommer också.. saknade varandra så, det var ju ändå snart två dygn sedan vi sågs sist.. haha. en klassisk dag det här! en students vardag. helt konstigt att inte jobba något alls denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback