don't walk on by

solen skiner ute, jag har alla fönster öppna och roy orbison på högsta (nåja) volym. struttar runt och dammar lite i hörnen. vattnar en blomma. stannar till och kikar på en gammal tidning. tänker lite på att jag gärna roadtrippat till sthlm idag jag också.. inser varför jag är hemma, och sätter mig och skriver lite igen. bah! hade hellret glassat iväg med solbrillor, stannat för glass och kramat på mamming och mari i sthlm.

men det är inte illa pinkat att få lite plugg gjort. att få träna (en söndag! gosh). och att få updata livet med töserna! tv-spel is the shit!

-
igår var det grattis papps också. alltid lika konstigt, men lät det vara i det stora hela. det är alltid lättare att tänka bra när det inte är födelsedagar och dret.

nu ska jag och roy plugga vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback