boyband sucker

jag garvar så jag dör. jag älskar verkligen låtlistan på den här plattan. Ultimate Boy Bands heter den och är från 2006. då ska tilläggas att jag pratade om westlifes "uptown girl" för max två veckor sedan och att jag laddade hem busted för ett halvår sedan och tyckte jag hängde med.. haha..

vad hände med att bara lyssna på coola svenska småband som bombshell rocks, 59 times the pain och kungers? min image mår inte riktigt bra av det här.

CD1
01. Take That - Never Forget
02. Boyzone - No Matter What
03. Blue - All Rise
04. Nsync - Girlfriend
05. Five - Keep On Movin'
06. Busted - Crashed The Wedding
07. Mcfly - Five Colours In Her
08. Friday Hill - Baby Goodbye
09. Damage - Wonderful Tonight
10. 911 - A Little Bit More
11. Upper Street - The One
12. Let Loose - Crazy For You
13. Ultimate Kaos - Some Girls
14. Bad Boys Inc. - More To This World
15. Wet Wet Wet - Goodnight Girl
16. The Monkees - I'm A Believer
17. Sam & Mark - With A Little Help From My Friends
18. The Jackson 5 - I Want You Back
19. PJ & Duncan - Let's Get Ready To Rhumble
20. Son Of Dork - Ticket Outta Loserville

CD2
01. Westlife - Uptown Girl
02. East 17 - Stay Another Day
03. Backstreet Boys - I Want It That Way
04. New Kids On The Block - You Got It
05. Bros - I Owe You Nothing
06. Wet Wet Wet - Love Is All Around
07. Boyzone - Words
08. Another Level - Freak Me
09. Boyz II Men - I'll Make Love To You
10. Hanson - Mmmbop
11. Osmonds - Love Me For A Reason
12. All 4 One - I Swear
13. Phixx - Hold On Me
14. Musical Youth - Pass The Dutchie
15. V - Can You Feel It
16. Triple 8 - Knockout
17. New Edition - Candy Girl
18. Curiosity Killed The Cat - Down To Earth 1
9. A-Ha - Sun Always Shines On T.V.
20. Blazin' Squad - Crossroads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback