april april i efterskott

missade tydligen polisbilen lite i backspegeln. synd! för jag hade det riktigt kul för mig själv när jag åkte där bakom snuten och bloggade i 110 km i timmen. lite dumt kanske, men jag hade bälte. och det är inte så illa som det ser ut, bilden där polisen är bakom mig ska egentligen vara först.. åkte i snigelfart för att få dom jävlarna att köra om, sedan bräsade jag ikapp och tog nästa foto. sen skickade jag in dom i fel ordning..

vilket hyss va?! haha. något ska man göra för att hålla sig vaken..

har varit så effektiv idag så jag nästan kräks. 5 stycken intervjuer, mingel, flyers, affischer, lunch med mads och middag med mamms + älskade systrar.

nu: hemma, ätit igen, inte tränat och.. borde plugga. men tar smällen imorgon att jag inte har gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback