ett personligt meddelande till Kladdo

bege dig genast till informationsdisken där din mamma väntar!
haha

nä, men.. kom hit nästa fredag! jag tvingar dig! eller på fredag iofs.. det är kalas vilket som, men mer kalas nästa fredag efter tentan!

det jag egentligen skulle säga var att ni har lite stjärnor på ISS. du får se till att ta tag i rekryteringen för Örebro du.. höll på att skratta ihjäl mig igår på kontoret! en 40+ dam som aldrig sagt ett knäpp fick ett ryck och började råprata med mig.. och berätta så intima detaljer att jag bara ville dööö! nästan så att hon slängde upp ena skinkan på mitt tangentbord och visade sin tatuering.. så jävla värd tant! men lite obehaglig.

och  mamma, alla 40+ är inte tanter! du är en cool tant!
kom hit snart! och hämta en JÄVLA massa kläder..

Kommentarer
Postat av: mamming

Tack älskling. Bortsett från lite halsont, huvudvärk o lite feber känner jag mig ganska fräsch...stavas det så? vill så gärna komma till dig men vet inte när det kan bli av....nu flyttar Mari till Stockholm på söndag...snyft... ÄLSKAR DIG!!!!

2007-09-27 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback