dropkicka CSN!!

jag vill bitchslappa CSN tills de har blåtiror på småtårna. fy fan vad jag hatar att de ska bestämma hur mycket jag klarar av att jobba samtidigt som jag pluggar.. okej om det handlade om en skaplig begränsning, men nu har alltså mitt sommarjobb sabbat hela kommande termin. bara för att jag tjänat bra juli och augusti så kommer jag på kommande fyra månader få tjäna 3331:- till. INNAN SKATT! de har förstört ett helt halvår för mig.. bara för att man är student, varför ska man vara fördömd till fattigdom om man ej har möjligheten att leva av kapital?

om jag kunde skulle jag poka ihjäl CSN och dropkicka dom i nyllet. om något parti går fram nu och säger att "hey, fribeloppet är skit!" då får de min nästa röst (om det är något av dagens riksdagspartier).

annars var kroatien GULD. ett glatt inlägg om det kommer kanske.. annars finns det bilder på facebook (vuxenlunar välkomnar malle!). vi sjöng i alla fall tjeckiska barnsånger med slovener, drack mojitos i mängder, åkte båt i venedig och allmänt bara NJÖT.

men snacka om att jag har trillat facedown i verkligheten nu..

igen: hata, hata, hata CSN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback