arbetskamrater

nu börjar örebro kännas lite litet.. eller i alla fall ha en tendens till småstad.
ute på björnis igår var det jobbarkompisar (från olika ställen och inte med varandra) för hela slanten.
kan ju nästan vara farligt att vara ute och svira om man vill göra karriär.. speciellt om man springer på erik på personal (hahaha).. sitter han på en arbetsintervju med mig får nog inte jag jobb :D:D

men det är det värt! och vi tackar anna för den passningen!



Beccus säger:
kommer aldrig kunna ta honom på allvar!
fanny säger:
inte jag heller
fanny säger:
fem i två ragg, ttt
Beccus säger:
HAHAHHAH
Beccus säger:
jag skulle kunna kräla på backen och kippa efter luft nu
fanny säger:
mmm, jag med, vaknade med ett leende på läpparna jag för jag garvade så mycket igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback