pungpuss

la precis på telefon från dalarna. där snöar det tydligen ganska ymnigt. kul att man inte har varken vantar eller halsdukar kvar. jag lämnar dom öööverallt! ibland frivilligt, ibland mindre frivilligt..

i alla fall är han lite rolig mattias. vi huttrade lite över snön, jag ågrenade mig lite över allt plugg vi har de här två veckorna och vi skojade lite om ludvikas grand som "2008 kvm med skit(skoj)". sen skulle vi lägga på efter lite ömhetsförklaringar, och han säger;

"puuungpuuuss"
med inlevelse!

"hahaHAHAAHHAhaha - vad tääänker du på love??"

"jag skulle bara säga två saker samtidigt"

"??"

"alltså.. plugga lungt och puss puss.."

SÄÄÄKERT! :]




Kommentarer
Postat av: mamming

måste småle lite..kan inte låta bli att tänka på att de här två snygga brudarna ( på bild),var två små rultiga barn som gned runt på små cyklar som fyraåringar på jägarnäs i ludvika.huvva, va tiden går o vad bilder förändras.

2007-10-11 @ 13:37:20
Postat av: reb

haha. mattias prestation förtjänade ingen kommentar va? :) snacka om fint tidsfördriv att stoppa vindruvor i munnen!

o snart kommer jag hem mamms!

Postat av: mamming

kanske var lite finkänslig där...första bilden ser det ut som han svalt några klasar också....se magen!

2007-10-11 @ 17:33:53
Postat av: reb

HAHA! it sure does.. men det ska bli ändring på det!

2007-10-11 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback