hur raderar man en dag?

don't wanna live today forever,
never wanna feel tomorrow.

hur får man smidigast fredag utan att torsdagen behöver vara något? antagligen omöjligt. imorgon går jag under jorden. det är verkligen dagen som inte borde finnas. som aldrig borde hänt.

jag tänker gå in i jobbet som aldrig förr. tänker jobba över och sedan gå att lämna plasma.. som en jävla gest. helt pointless egentligen. förhoppningsvis kan kanske mina vita blodkroppar hjälpa någon som behöver dem bättre än jag.

till råga på allt regnade det när jag gick hem från friskis. vilket mörker!
och jag tappade bort mi cykelnyckel..
fast hittade i alla fall en hårsnodd i skon.

Kommentarer
Postat av: Mads

på friskis kan man ta ut oanad stor mängd sorg och frustration ur kroppen. kanske är det bättre väder idag. ingentingdag.

2007-11-01 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback