en dålig människa

jag är en dålig människa. egotrippad. förstörde precis en tants fredagseftermiddag. hade bokat klipptid kl 15.. gick från jobbet efter lunchdejten, köpte klänning och vin - samt lämnade detta hemma innan jag sprang ut i kylan igen för att gå runt kvarteret till hålet i väggen.

men jag vände. spontant ville jag inte klippa mig. jag blev rädd!
hur töntigt är inte det? jag som till och med klipper mig själv.. velig är ordet.

ska straffa mig med att gå på ett medel puls pass och se ut som en viftande väderkvarn med snea snurrarmar.

-

kan vi inte låtsas att jag gjorde tantens dag? att hon verkligen var skitpepp på att få komma hem och dra över gubben sin och klunka en flarra vin?

japp. jag gjorde henne en tjänst!

Kommentarer
Postat av: mamming

Ja, du gjorde rätt. Du behöver inte klippa dig o dessutom sparade du en massa pengar o tanten blev nog glad...fredag o allt. Löve you.

2007-10-26 @ 17:56:08
Postat av: mamming

Ja, du gjorde rätt. Du behöver inte klippa dig o dessutom sparade du en massa pengar o tanten blev nog glad...fredag o allt. Löve you.

2007-10-26 @ 17:56:51
Postat av: malls

en vännen :-) Är det så illa?
Antingen blev tanten jättearg eller jätteglad ;)

Du får helt enkelt komma hit och klippa dig! Without ångest! :D

2007-10-27 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback