drinkmix



ungefär såhär var det igår. det blandades drinkar snabbare än vad jag hann slurpa i mig godingarna.. råvärt dock! log mig in på björnis (eller så var det gamlingarna i sällskapet som jag fick ett par år av) och svirade runt lite.

nästan roligast var dock när jag stog med kalle och stefan och beklagade mig över att jag aldrig slagit någon.. det känns liksom som att man missat något (men ändå inte). då kommer dalmas-anders fram glad i hågen och kramar en oförberedd mig bakifrån. jag vänder mig om och ser tydligen ganska aggro och chockad ut. stefan och kalle ställde sig på tårna, i full beredskap att få bryta ett bråk för att jag skulle skalla (denna för dem okända) anders.
det skrattade jag åt!

snart blir det barnbio och popcorn (kärlek malls!).
sen världens goaste hamburgertallrik på pitcher's och fotboll.
värt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Varför bor du så långt borta? när jag läser om dina bravader och jippon blir jag å sakna dig nå så djävulskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback