bittermuff

dagens aggro var någon skum halvkrullig gubbe uppe vid brännaren. vi har en superduper-brännare på övervåningen i "tha hamburger-shaped building" dit man måste gå och hämta de skivor man bränt från datorn på kontoret. jag brände en liten blyg data-dvd med fjuffs till en el och hyd kurs som ska gå snart, knallade bort och skulle hämta den typ 10 minuter senare..

och ja, det var tomt i facket där klara skivor hamnar. dock stog det här halvkrullet med ett gäng skivor och la i dom i ett fodral. frågade lite lätt om han sett någon el/hyd-skiva..

"mjaeru.. de har jag nog eeente.. gjorde du verkligen en etikett till skeevan dåee?
"ja, annars är det ju lite svårt att hitta den sen.."
"men väänta.. jag slängde ju en skiva.. här skaru seeeä.. vilken tur du hade nuu dåee"

VAFAN! TUR?! han hade ju slängt skiten! JA.. om det ligger en bränd skiva, med etikett så ÄR det någon som ska ha den. halvkrulliga pucko!

fast det sa jag ju inte.
jag tackade och gick tillbaka till kontoret.

Kommentarer
Postat av: malls

haha jag älskar de där förjävliga sakerna man tänker fast inte säger! phu! Fan vad vore värden och man visade vad arg man var jämt? läskigt!

tror du mattias också är med på pusskalas?hahaha!

Postat av: mamming

älskade sessa,,svälj det där,, det händer mycket värre saker här i vuxenvärlden ++. love you.

2007-10-31 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback