missat magic moment

sitter med uppsatsen som vanligt i dagarna.. word och .pdf:er är mina bästisar.
och word skojade precis med mig!

skrev "Se bland annat ..." i en fotnot (flera fotnötter) och word drog röda vågor under annat.
herreguuud tänkte jag..
sen asgarv.

som förslag på vad som skulle passa där bättre gav word mig analt.
"se bland analt.."

HAHHA.

det enda jag ångrar i mitt och words förhållande är att jag inte hejdade mig och tryckte print screen.
för nu är stunden förbi och word gillar återigen ordet annat.

Kommentarer
Postat av: mamming

det var faktiskt kul..även med word kan det bli fel..stavade förresten fel häromdagen när jag messade dig ...skrev: brake när det skulle vara break. kramis!

2007-11-22 @ 12:49:44
Postat av: reb

mamms! jag har inte fåått något sms.. så om du inte hade sagt något hade ingen vetat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback