duracellkanin

snacka om pepp-dygn. 35 timmar utan sömn, med idégenerering, caseutlösningar, bara stjärtar i hamnar och oändligt mycket gratis mat. minst 5 red bull på morgontimmarna och rumsgrannar som kräks. och vår presentation är klar för en timme sedan! vi är så jävla bra! och jag är så jävla pepp..

duu duu duuududuuu.. neew yooork neeeew yooork! som sinatra skulle ha sagt.
inte för att vi vunnit än, men vi har haft så sjukt kul OCH preseterat braaa.
vi är nöjda som få!

på banketten imorn vet vi! finkläder, proffssminkning, gratis sprit och sjujäklarns med stohej blir det!
klockan 20 imorgon kan vi vara lyckligare!

slappnar jag av nu somnar jag ståendes.

Kommentarer
Postat av: mamming

Vilken prestation...hoppas ni vinner...sov så gott.
Älskar dig!!!

2007-11-15 @ 17:29:08
Postat av: Mary

say what? Sittning i morgon!? Jag kommer ju i morgon! PUSS!

Postat av: malls

heeey.... jag fattar ingenting.. new yörk? varför då? hur då? utveckla för tusan!

2007-11-15 @ 22:53:54
URL: http://pulls.blogg.se
Postat av: reb

mallsis: googla uppdrag 24 örebro eller följ länken från gamla blogginlägget :D ps: den 27 nov är jag på ullared om du vill joina! wii.

mary: komsi koomsi!

2007-11-16 @ 10:08:58
URL: http://beccus.blogg.se
Postat av: reb

o mamms ja:
ringer o jublar om vi vinner!

2007-11-16 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback