alvedon för tuttar?

smet från hell-holet ett tag för ett medelpass med jonas. läskigt jävla skitdrygt! det rann om mig i alla skavanker..
ruggigt skönt också! fnittrar alltid lite när jag låtsas att vi är med i videon till call on me.. börje 55+ med tajta 70-tals shorts. roar!

i alla fall så är jag öm i tuttarna.. ska bli spännande att se om det är träningsvärk, intro på en oväntad blödning eller (oooh... kanske kanske kanske!) begynnelse till en klyfta. har iofs min magic bra så lite tuttsingar har man ibland.

asch, det jag skulle säga var att jag kom hem till ett ajax-doftande paradis där det inte knastrar under fötterna när man går. snacka om att vara bortskämd! dagens överraskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback