spolar tillbaka

mer pinsamt har jag nog aldrig varit med om.
shit.
och den enda som går att klandra är den där attans chefen på atlas som gått utanför sina befogenheter..
han skulle bara veta vilka bekymmer han ställt till med!

jag får i alla fall gå tillbaka till StudentConsulting.. under förutsättningen att jag skriver på ett avtal som säger att jag inte får söka andra jobb under anställningen. och det förstår jag. just nu är jag bara tacksam! hade kört ihop sig rejält om jag inte fått göra det..

så nu är allt tillbaka till det normala.. två veckor ledigt på heeela sommaren. KUL!
och jag kan inte hjälpa familjen typ något alls. jag kan inte soola. jag kan ingenting.
men ändock, jääävligt tur att det gick att backa bandet en vecka.

Kommentarer
Postat av: mamming

Fattar inte att sånt får förekomma idag, hade kunnar ställa till det rejält,iofs hade du fixat nåt annat.Teck för morsdagspresenten,,,den är jättebra!Puss o kram.

2007-05-28 @ 11:12:56
Postat av: malls

phu! skönt! Jobb är bra! Skönt att det löste sig!
Om jag har deppat ner dig totalt idag så får du den här länken:
http://www.storyhour.org/Pictures/Flash/retarded_batman.swf
Gör mig glad just nu (fast inte lika mycket som du!) Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback