sms, för dig som inte vågar prata

det vaknade jag brutalt av imorse. drömde (av konstig anledning) att en orange katt busade lite med mig och helt plötsligt blev den jordens jävla vilddjur och klöste sig fast i min hand. vaknade alltså milt chockad och sen var det bara att tvätta bort äckelklegget i ögonvrån för att dra igång dagen. jag skulle vilja jobba mån-fre, 8-17, ibland - för att kunna vara ledig ibland.. det finns alltid någon skit man måste göra!

när dansuppvisningen var klar igårkväll var jag redo för sängen typ.
världens pensionär.
trotsade alla mina instikter dock och joinade töserna.
fick en kall öl, mjölkdrinkar och kanelsprit (i små mängder!), plånboken bangade utgång och nu ska jag leva på ravioli tills mamming kommer imorn :]

"vad vill du ha i inflyttningspresent?"
"mat"

fin jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback