samlar vuxenpoints

är det såhär sambolivet är? vi skrattade lite när vi letat reda på willys här i stan och knallade runt i ruschen en fredag.. köpt en flaska vin, lite god mat och digestive (och det uttalas dajdjestiv). vi var jämställda. jag fick köra vagnen, han plocka och jag hade hand om bilnycklarna. sen att han ser ut som skurt med kepa bak och fram är bara en bonus :]

sen är vi inte så träliga som vi låter.. bara idag. men vi är faktiskt trööötta. städat ur min gamla lägenhet, rensat förråd och varit allmänt rediga. fortsättning imorn med tvätt (råkade tumla ljusa saker med ett par nya blåjeans i veckan - no good) och lite pyssla. men sen smäller det.. möta upp GÄNGET (hej hej lossan) och schalgerfest. kanske blir att slänga på sig en 80's outfit och dynga på.. eller inte.

Kommentarer
Postat av: malls

ta mig bort liksom.... allt är bajs.. min mobil är paj.

älskar dih.

2007-05-11 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback