little miss wet sunshine

var inte orolig mamms. om manpower nu skulle slänga åt mig ett toppjobb som vd-sekreterare skulle jag lägga allt annat på hyllan (utom familjen såklart!) och bara ta det. inget slita med för mycket här inte.

cyklade hem i regnet från campus precis.. man blir blöt. och ingen hååårföön! blir inge duscha imorn innan intervjun inte.. i alla fall så bjöd salina mig och malin på tacos. MUMS. och min planerade outfit tills imorn (tvättdag, så garderoben är minst sagt begränsad) satt inte så jävla bra efter det.. dock blev det värsta peptalk-kvällen så imorn kommer jag insvävandes som en redig buisnesskvinna som tränar på söndagsförmiddagar, äter grape till lördagssnacks och bara köper ekologiska viner på systemet (som hon aldrig dricker). här ska impas!

fast, för att klargöra.. det är ingen intervju för något specifikt jobb. de ville bara träffa mig (??). vad nu det kan tänkas betyda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback