just wanna dance the night away

mina planer på en lugn plugghelg, med lite besök av mamms & mari samt lite filmkväll och styrning av examensjobb modifierades lite. vi satt här och smuttade lite vin i fredags, och plötsligt var vi på uteservering. dock betalade jag inte en krona (tack mamming, mari OCH salina!).. har haft det hur fint som helst..

har varit helt överambitiös med fanny också.. styrt och mejlat lite.
ätit massa glass, hängt uppe med oliver & lollo i muttern och motionerat.
så lite duktig är jag!

sen hände en ganska orättvis grej också. jag vann två biljetter till peace & love.. falken som tipsa om någon tävling. känner mig typ elak som vinner festivalbiljetter hela tiden!
men det är ju bra för folk i min omgivning :]
syrrorna den här gången!

Kommentarer
Postat av: mamming

tack för en jättemysig helg o tack för festivalbiljetterna. love!

2007-05-21 @ 13:55:01
Postat av: mamming

tack för en jättemysig helg o tack för festivalbiljetterna. love!

2007-05-21 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback