håll i hatten!

det blåser fan alltid i örebro. och inte lite svalkande brisar utan full storm!
tur att lägenheten är bobar numer så man slipper äta ute i alla fall :]

jag borde plugga.. gör allt annat istället. kom hem efter jobb, och har typ ätit och pillat mig mellan tårna.
hockeyn får bli min räddning. då sitter jag still och kan läsa. för det behövs.. gosh, det är tenta om två veckor - det går FOOORT.

manpower ringde lite spontant förut också. stog mitt i vägen och aktade mig för bilar under tiden. det var spännande.. måste ha sålt in mig lite i alla fall för nu ska jag tydligen dit på onsdag (härmar fanny! :).. får vi se om dom har några trevliga uppdrag åt en sån fiin tös som mig.

Kommentarer
Postat av: mamming

säkert nya uppdrag, men räcker det inte nu?????

2007-05-08 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback