governor andy - ensam

jag vill räcka laget runt åt alla! just nu känner jag mig lite otillräcklig och felprioriterandes.. men jag måste säga nej. jag KAN inte hinna allt (och jag hatar det!). skulle vilja ha två av mig, fast då skulle den ena handen verkligen inte ha en aning om vad den andra gör.

var duktig och gick upp med kärleken imorse också. ut på promenixrundan, och nu (två timmar senare) är det äntligen dags att börja tentaplugga. har lite panik, för det gäller verkligen att ha stenkoll på litteraturen - och jag kanske bara har en tillstymmelse till gruskoll..

lattesurplande blir verkligen.. annars sitter jag inte still.
iofs springer jag på toa hela tiden tack vare kaffet..
asch, dags att läsa till lite nu så jag blir världens finaste nya ekonom!


-
rubriken är för övrigt hetaste låttipset nu!
"ge mig en av dina tjejer - horan är jag"..
fint att sjunga på den högt när man lyssnar på mp3:n.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"polarn, när jag känner mig ensam" sjunger han ju...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback