dagens jävla skitsvenskar

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=655915

fy fan vad svenskar är bäst! verkligen hur smarta och allvetande som helst. jag skulle göra vad som helst för att få vara som dem! eller, är jag inte det? hell no!

sverigedemokraterna kommer in i riksdagen. det är ett faktum. det är hur jävla illa som helst.
och tanken om att skicka hem invandrare när arbetstillfällena här blir färre.. jo, tjena!
vi mår bra av invandringen. vi blomstrar av den. vi får ett rikare liv.. men vi vet fan inte hur vi ska ta tillvara på tillgången.

det är precis som att alla som är missnöjda med sina liv, sina inkomster och sin bostadsort tar ut det på invandringen. det är små människor som inte har något sammanhang på någonting. det är inskränkta och småsinta människor. det är bittra människor som inte klarar av att samhället utvecklas. vi lever i en VÄRLD. hallå?! inte i en jävla avkrok där endast infödda svenskar (hur fan ska man kunna se om någon är infödd eller inte?!) ska ha rätt till arbete, bidrag och att vara en del av samhället.

jag blir arg på riktigt!

och kommer ihåg en artikel eller krönika som publicerades någonstans för ett par veckor sedan. kommer ihåg att det var en kvinna som skrivit, men inte mer. det handlade om att vi alla borde adoptera en sverigedemokrat och ge dessa kärlekstörstande varelser en kram. googla så hittar ni den säkert.. för det är precis så jag tror att det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback