baby, I just wanna live

jag är kass. kom hem, fixade med borttappade fakturor, åt mat, diskade och satte mig för att börja läsa en bok jag inte läst än (och tenta om en vecka). boken är begagnad och det innebär att tjejen (det syns verkligen på handstilen) som hade den innan har kluddat en massa onödiga anteckningar i pärmarna. alltså måste jag sudda dessa för att få plats med mina fulländade anteckningar, vilket kräver ett suddigummi.

anledningen till att jag är kass är att från att sitta i köket, gå in till skrivbordet och hämta suddet tills att jag är tillbaka vid pluggningen tar allt för lång tid. första gången jag gick och satte mig igen hade jag inte suddet med mig, andra gången hann jag knappt gå innan mobilen störde (inte den som ringde) och tredje gången.. ja, så långt har jag inte kommit - annars skulle ni aldrig läsa det här..

JAG ÄR KASS!
fast nu vart det robert broberg i playlisten..
"ingela lalalalalala vilken pingelalalala - ingentingela går upp mot ingela lalalalalala"

nu gör vi ett till försök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback