all I ever wanted was for you to know

sommar i örebro, dock blåser det så det känns som att man är med i en musikvideo när man är ute.
måste vänja mig av vid att tänka på det hela tiden, för det är ju knappast så att det kommer byggas en mur runt stan..

vissa saker, människor och platser känns så långt bort i hjärtat så det är läskigt. annat känns närmare, och mer.
vissa saker känns nervöst (fotbollen ikväll) och vissa saker irriterar. extremt dumt av kroppen att börja mensa nu (kanske gör mig smartare iaf.. haha.. MENSA) när det brukar strunta i sådana onödigheter tack vare ms stav. nu ska jag sitta och tenta i fem timmar imorn och få ont i svanken.

andra saker gör mig fruktansvärt glad! och det är så jävla skönt!
jag gillar att strutta runt i mina underbyxor i solen vid slottet..
kall öl och en fin uteservering.
saknas bara att jag hittar ett par riktigt balla glajjor (alternativt snor peters)..

om en vecka har jag semester :D
innan dess: en tenta på 9 p, en tenta på 8 p (NEK - alltså min första kuggade tenta.. men skam den som inte försöker) och ett seminarium + jobb.

snart är det lördag igen! och snart är det 1:a juni.. wiiihoooo.
först turboplugg..

Kommentarer
Postat av: elin

yes, så jäklans fin låt.
instämmer! hon ser inte alls ut som hon borde, eller som man förväntat sig. mest ser hon inte ut som hon borde! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback