slösurf

mjaee. jag pluggar inte värst.. har lärt mig lite om hur man ska redovisa räkenskapliga avskrivningar, men inte mer. får verkligen försöka sluta tidigt idag så jag kommer hem till hockeyn och får sitta då - typ enda gången jag utan möda sitter still..


hittade detta på en blogg någonstans runt omkring (fan, att man kan slösurfa så jävla mycket!).. är rippat från en tocken däär lista som man gör när man har tråkigt, ifall någon nu mot förmodan inte skulle förstå det.


[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? Ofta! Det är romantik för mig.


kom ganska hastigt att tänka på en speciell bagare som saknades i helgen!

Kommentarer
Postat av: Mary

åh!!! *dunka rygg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback