platespotting & pormaskar

årets första bänkning igår med salina! för fin den tjejen. och idag har det varit sol och vår för alla mina känslor! har bokat kärleksbänken med majah nästa fredag för att minnas fredagarnas inköp av röda 10-pack. gosh - rikards "men vad ryyyker ni föör??!" är verkligen ett guldminne! och hur ska jag kunna sitta och plugga när det är kärlek där ute? tur att det finns balkong.

och att ha malls på madrassen i helgen var loovely! både för sinnet och kaluffsen.. kanske inte för plånboken - men nu blir det att leva på få hundralappar tills nästa fredag. glass, glass, glass är allt jag tänker på! och peridens kostnader för detta kan bli ganska stora..

dagens jiihoooooo var att jag finally såg plate 001 (10:45, grågåsvägen - en grå nissan micra).. har letat i två veckor - och det var verkligen ett gert-ÄNTLIGEN som for ur min mun. sen såg vi 003 också.. typiskt det, men jag lever på mitt dåliga tålamod!

nu ska jag måla naglarna silvriga, vänta på att få äta glass igen och sedan bara längta till min ansiktsbehandling imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback