morfiporfi

har pimplat kaffe med världens sötaste morfar i två timmar.. kissar som bara den och går på högvarv - men totalt värt att doppa mandelkubb med honom. råfin han.. speciellt när han ska visa vilken yrsel han får när han böjer sig ner med huvudet, han ser verkligen ut som han åker karusell! och allt blir så mycket roligare på finlands-svenska :]

så märks det att det är vårkänslor som spritter i mig.. jag blir och gilla kääss musik. men just nu är det bara gladpop så långt ögat kan nå.. mika är nya kärleken, salem är sötast och sen kommer alla jävla dåliga disco-covers. jag gillar dom inte, men jag blir glad ändå.. typ cascadas "truly, madly, deeply" borde bötfällas, men jag älskar orginalet och alla dessa känslor + studsig musik = klad beccus. fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"MEN ANETTE.... det är ju KÄÄÄÄRLEK därute"

"[djup suck med motvilligt leende] RIKARD, s ä t t dig ner"

2007-03-15 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback