lördagsfundrar

skapligt ambivalent väder.. ena stunden faller det små snöflingor och nästa är det kreta-soligt. balkongen är min kompis i alla fall.. och till nya lägenheten vill jag ha ett litet franskt cafébord på gården så man kan sitta och äta sharonfrukter och läsa med några häftiga brills på snoken. sen är jag så trött på att gå och vänta på att göra tentan.. hua. risken finns att det inte går så bra, men lite bra vore - bra.

kärlek är för dårar sjunger kadesch kadeng (mina favvisar nu!), så jag har en jäkla tur att jag är tokig :]
snart blir det klippa stoffe, dra upp på stadan till någon greve (det är ju jag som är grevinnan wtf!) och sen är det 30-års kalas. 78 pers ska tydligen vara bjudna - kan bli hett! jag och kladdo ska krypa in på grand iaf!!

Kommentarer
Postat av: Larry

Tjaba! Gjorde en sökning på mitt gamla band, Kadesch Kadeng, för att se om nå´n skriver nå´t om oss. Och så hittade jag din blogg, som jag nu slöläst lite. Intressant. Kul att du gillar K.K - vi är nog större nu än när vi höll på....

2007-05-04 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback